Рекомендоване опрацювання навчального матеріалу
для учнів 1 - 9 класів на період карантину
2 клас
Інформатика
5 клас
Практична робота №7 Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч
Виконати завдання в Google Сlassroom
Алгоритми з повторенням
Виконати завдання в Google Сlassroom
Практична робота №8 Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
Виконати завдання в Google Сlassroom
Цикли з лічильником
Виконати завдання в Google Сlassroom
Цикли з умовою
Виконати завдання в Google Сlassroom
6 клас
Змінювання значень властивостей об′єкта в програмі
§ 19 с. 155-157 опрацювати, № 1, № 2 с. 159
Практична робота №9
Змінювання значень властивостей об′єкта в програмі
§ 20 с. 163-166 опрацювати, № 1, № 2 с. 168
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
§ 21 c.173-175 опрацювати, № 1 с.178
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
§ 21 c.175-178 опрацювати, № 2 с. 179
Практична робота №9
Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження
7 клас
Поняття про розв′язування задач в різних галузях діяльності людини
Виконати завдання в Google Сlassroom
Алгоритм розв′язування задач
Виконати завдання в Google Сlassroom
Розв′язування компетентнісних задач
Виконати завдання в Google Сlassroom
Розв′язування компетентнісних задач
Виконати завдання в Google Сlassroom
Вибір теми проекту та складання плану дій
Виконати завдання в Google Сlassroom
8 клас
Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці.
§ 32 с. 216-218, завд. 1-7 (усно)
ПР №14. «Розв’язування задач на обчислення». С.206-207
Призначення й використання математичних, статистичних функцій табличного процесора. С.197-204 опрацювати, № 1-5 с. 205 ( на вибір)
9 клас
Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Класифікація зв’язків.
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з БД в середовищі СКБД.
ПР № 14. Розробка моделі «сутність-зв’язок» заданої предметної області. Створення БД в середовищі СКБД
Властивості полів, типи даних. Введення даних у таблиці. Форми
Сортування, пошук і фільтрація даних. ПР № 15. Форми. Введення даних. Сортування, фільтрація і пошук даних
Поняття запиту до реляційної бази даних
Створення таблиць, запитів на вибірку даних і звітів з використанням майстрів
Основи здоров'я І тиждень
5 клас – Сам удома. Опрацювати § 26
6 клас - Проавила користування електричними приладами. Опрацювати § 24
7 клас - Керування стресами. Конфлікти і здоров'я. Опрацювати § 21,22
8 клас - Організація дорожнього руху. Опрацювати § 19
9 клас – Цінність родини. Опрацювати § 22
Фізика
7 клас – Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда. Умови плавання тіл.
Опрацювати § 23,24,25, виконати вправи 23. 1-4; 24. 1-4; 25. 1-3.
8 клас - Послідовне та паралельне з’єднання провідників. Опрацювати § 31,32,
виконати вправи: 31. 1-4; 32. 1-4.
9 клас – Рух тіла під дією сили тяжіння. Рух тіла під дією кількох сил. Опрацювати
§ 34,35, виконати вправи : 34. 1-4; 35. 1-3.
ІІ тиждень
Основи здоров'я
5 клас – Сам надворі. Опрацювати § 27
6 клас - Правила користування газовими приладами. Опрацювати § 25
7 клас - Соціальні чинники здоров'я . Опрацювати § 23
8 клас - Мотоцикл і безпека. Опрацювати § 20
9 клас – Репродуктивне здоров’я молоді . Опрацювати § 22
Фізика
7 клас – Повторити §23,24. З'ясування умов плавання тіл.
Опрацювати 25, виконати вправи 25.1-6 .
Виконати лабораторну роботу №10 в домашніх умовах: З’ясування умов плавання тіл.
8 клас - Мішане з’єднання провідників. Повторити § 31,32,
виконати вправи: 32. 5-10. Виконати практичний тренінг «Паралельне та мішане
з’єднання провідників.
9 клас – Повторити §34,35. Взаємодія тіл. Імпульс. Закони збереження
Імпульсу. Опрацювати § 36, виконати вправи : 36.1-4.
Трудове навчання
5 клас – Виготовити двошарову пов’язку на обличчя з бавовняної тканини.
6 клас - Виготовити двошарову пов’язку на обличчя з бавовняної тканини.
7 клас - Виготовити двошарову пов’язку на обличчя з бавовняної тканини.
8 клас - Виготовити двошарову пов’язку на обличчя з бавовняної тканини.
9 клас – Виготовити двошарову пов’язку на обличчя з бавовняної тканини.
Фізична культура
4 клас – Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.
5 клас – Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.
6 клас - Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.
7 клас - Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.
8 клас - Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.
9 клас – Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.
Українська мова, українська література, зарубіжна література
9 клас
Українська мова
Опрацювати §33.Текст і його основні ознаки.
Виконати вправи №№ 1-6, з них письмово вправу №4 та вправу для домашньої роботи на сторінці 119.
Українська література.
«І мертвим, і живим, і ненародженим…». Проблематика твору. Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього.
(сс 224-227).
«Катерина» - «вічна тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі.(сс 234-235)
Зарубіжна література
Микола Гоголь повість «Шинель».
Образ Башмачкіна та засоби його створення. Тема «маленької людини».
Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі
8 клас
Українська мова
§ 46 Речення зі вставними словами та словосполученнями.
Виконати вправи №№ 1-6, з них №№1,3- письмово.
Українська література
Олександр Довженко, ознайомитися із життєвим та творчим шляхом письменника. Прочитати оповідання «Ніч перед боєм». (Сторінки 168-179)
Зарубіжна література
Джон Донн, ознайомитися із життєвим та творчим шляхом митця.
Ознайомитися із «Священними сонетами»( 19-й сонет «Щоб мучить мене»)
|