Четверг, 09.05.2024, 17:31
Вітаю Вас Гость | RSS

Громівська гімназія

Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 37
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


09:42
ОГОЛОШЕННЯ

Рекомендоване опрацювання навчального матеріалу

для учнів 1 - 9 класів на період карантину

2 клас

Я досліджую світ ст.84-92 Вивчаємо Канаду,Австралію.

https://www.youtube.com/watch?v=vSI1wOsdz_g  

https://www.youtube.com/watch?v=GhQgjrspFA4  

https://naurok.com.ua/test/tvarini-kanadi-yads-98045.html?fbclid=IwAR0JWOgXmEMGKn3jzjWaRBlbO1s9EeVr1Nh7BdeoeIyDABm_uZujH1IV1wk  

Українська мова ст.55-59 Однина-множина.

Оповідання.Головний герой.Заголовок.

https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-26/  

Математика ст.144-151 Задачі.Додавання виду 48+22 та 39+15

https://video.novashkola.ua/2-klas/matematika-2-klas/urok-19/  

Англійська мова ст.83-85 Портфоліо.Повторення.

https://www.youtube.com/watch?v=qD1pnquN_DM  

 

  1 клас  

Англійська мова ст.85-86 Моя їжа.

https://www.youtube.com/watch?v=jQ0FwgtDKu8 

 

5 клас 

Зарубіжна література ст.198-220 Образ Аліси.Портрет.

Персонажі,які оточують героїню.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%B0_%D1%83_%D0%94%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97 

 

Англійська мова ст.24-26 It'delicious! Блог про приготування їжі.

Граматика.Злічувані і незлічувані іменники.

https://www.bbc.co.uk/food/recipes/baileys_breakfast_24338 

 https://www.youtube.com/watch?v=EEtDJKRTTUo

 

 

Інформатика

5 клас

Практична робота №7 Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч

Виконати завдання в Google Сlassroom

Алгоритми з повторенням

Виконати завдання в Google Сlassroom

Практична робота №8 Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч

Виконати завдання в Google Сlassroom

Цикли з лічильником

Виконати завдання в Google Сlassroom

Цикли з умовою

Виконати завдання в Google Сlassroom

6 клас

Змінювання значень властивостей об′єкта в програмі

§ 19 с. 155-157 опрацювати, № 1, № 2 с. 159

Практична робота №9

Змінювання значень властивостей об′єкта в програмі

§ 20 с. 163-166 опрацювати, № 1, № 2 с. 168

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

§ 21 c.173-175 опрацювати, № 1 с.178

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

§ 21 c.175-178 опрацювати, № 2 с. 179

 

Практична робота №9

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

7 клас

Поняття про розв′язування задач в різних галузях діяльності людини

Виконати завдання в Google Сlassroom

Алгоритм розв′язування задач

Виконати завдання в Google Сlassroom

Розв′язування компетентнісних задач

Виконати завдання в Google Сlassroom

Розв′язування компетентнісних задач

Виконати завдання в Google Сlassroom

Вибір теми проекту та складання плану дій

Виконати завдання в Google Сlassroom

 

8 клас

Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці.

§ 32 с. 216-218, завд. 1-7 (усно)

 

ПР №14. «Розв’язування задач на обчислення». С.206-207

Призначення й використання математичних, статистичних функцій табличного процесора. С.197-204 опрацювати, № 1-5 с. 205 ( на вибір)

9 клас

Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Класифікація зв’язків.

Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з БД в середовищі СКБД.

ПР № 14. Розробка моделі «сутність-зв’язок» заданої предметної області. Створення БД в середовищі СКБД

Властивості полів, типи даних. Введення даних у таблиці. Форми

Сортування, пошук і фільтрація даних. ПР № 15. Форми. Введення даних. Сортування, фільтрація і пошук даних

Поняття запиту до реляційної бази даних

Створення таблиць, запитів на вибірку даних і звітів з використанням майстрів

 

Основи здоров'я                         І тиждень

5 клас – Сам удома. Опрацювати § 26

6 клас -  Проавила користування електричними приладами. Опрацювати § 24

7 клас -  Керування стресами. Конфлікти і здоров'я. Опрацювати § 21,22

8 клас -  Організація дорожнього руху. Опрацювати § 19

9 клас – Цінність родини. Опрацювати  § 22

Фізика

7 клас – Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда. Умови плавання тіл.

              Опрацювати § 23,24,25,  виконати вправи 23. 1-4; 24. 1-4; 25. 1-3.

8 клас -  Послідовне та паралельне з’єднання провідників. Опрацювати § 31,32,

               виконати вправи:  31. 1-4; 32. 1-4.

9 клас – Рух тіла під дією сили тяжіння. Рух тіла під дією кількох сил. Опрацювати

              § 34,35, виконати вправи : 34. 1-4; 35. 1-3.

ІІ тиждень

Основи здоров'я

5 клас – Сам надворі.  Опрацювати § 27

6 клас -  Правила користування газовими приладами. Опрацювати § 25

7 клас -  Соціальні чинники здоров'я . Опрацювати § 23

8 клас -  Мотоцикл і безпека. Опрацювати § 20

9 клас – Репродуктивне здоров’я молоді . Опрацювати  § 22

Фізика

7 клас – Повторити §23,24. З'ясування умов плавання тіл.

              Опрацювати  25,  виконати вправи 25.1-6 .

                 Виконати лабораторну роботу №10 в домашніх умовах: З’ясування умов плавання тіл.

8 клас -  Мішане з’єднання провідників. Повторити § 31,32,

               виконати вправи: 32. 5-10. Виконати практичний тренінг «Паралельне та мішане

               з’єднання провідників.

9 клас – Повторити §34,35. Взаємодія тіл. Імпульс. Закони збереження

              Імпульсу. Опрацювати  § 36, виконати вправи : 36.1-4.

Трудове навчання

5 клас – Виготовити двошарову пов’язку на обличчя з  бавовняної тканини.

6 клас -  Виготовити двошарову пов’язку на обличчя з  бавовняної тканини.

7 клас - Виготовити двошарову пов’язку на обличчя з  бавовняної тканини.

8 клас - Виготовити двошарову пов’язку на обличчя з  бавовняної тканини.

9 клас – Виготовити двошарову пов’язку на обличчя з  бавовняної тканини.

 

Фізична культура

4 клас – Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.

5 клас – Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.

6 клас -  Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.

7 клас - Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.

8 клас - Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.

9 клас – Виконання фізичних вправ з легкої атлетики в довільній формі.

Українська мова, українська література, зарубіжна література

9 клас

 

Українська мова

Опрацювати §33.Текст і його основні ознаки.

Виконати вправи №№ 1-6, з них  письмово  вправу  №4 та вправу для домашньої роботи на сторінці 119.

 

Українська література.

«І мертвим, і живим, і ненародженим…». Проблематика твору. Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього.

(сс 224-227).

«Катерина» - «вічна тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі.(сс 234-235)

 

Зарубіжна література

Микола Гоголь повість «Шинель».

Образ Башмачкіна та засоби його створення. Тема «маленької людини».

Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі

8 клас

Українська мова

§ 46  Речення зі вставними словами та словосполученнями.

Виконати вправи №№ 1-6, з них  №№1,3- письмово.

 

Українська література

Олександр Довженко, ознайомитися із життєвим та творчим шляхом письменника. Прочитати оповідання «Ніч перед боєм». (Сторінки 168-179)

 

Зарубіжна література

Джон Донн, ознайомитися із життєвим та творчим шляхом митця.

Ознайомитися із «Священними сонетами»( 19-й сонет  «Щоб мучить мене»)

 

Переглядів: 406 | Додав: Цветок | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Март 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031