Рекомендоване опрацювання навчального матеріалу
для учнів 1 - 9 класів на період карантину!
ТЕМИ ДО 24 КВІТНЯ!!! ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО СЕРЕДОВИЩА GOOGLE CLASSROOM! КОДИ КАБІНЕТІВ Є У ВАЙБЕРІ, В ГРУПАХ!
Природознавство
5 клас
Середовище життя. Чинники середовища § 38 опрацювати
Виконати завдання в Google Сlassroom
Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища § 39 прочитати. Виконати завдання в Google Сlassroom
Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до до життя в кожному з них. Виконати завдання в Google Сlassroom
Наземно-повітряне середовище § 40 опрацювати. Виконати завдання в Google Сlassroom
Водне середовище життя § 41 опрацювати. Виконати завдання в Google Сlassroom
Грунтове середовище життя § 42 опрацювати. Виконати завдання в Google Сlassroom
Взаємозв′язки між організмами. Співіснування організмів §43 прочитати. Виконати завдання в Google Сlassroom
Біологія
6 клас
Практична робота 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. § 43 опрацювати
Виконати завдання в Google Сlassroom
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури).
Практична робота 4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах. § 47 прочитати
Виконати завдання в Google Сlassroom
Життєві форми рослин. Рослинні угруповання. Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини. § 46, 48, 49 опрацювати Виконати завдання в Google Сlassroom
Особливості живлення грибів.§ 51 прочитати
Виконати завдання в Google Сlassroom
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. Лабораторне дослідження 15 Будова шапинкових грибів. § 52 опрацювати
Виконати завдання в Google Сlassroom
Практична робота:
5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Виконати завдання в Google Сlassroom
Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. Лабораторне дослідження 16 Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа)
Виконати завдання в Google Сlassroom
7 клас
Розвиток зародка. Індивідуальний розвиток. § 41 опрацювати
Післязародковий розвиток. § 42 опрацювати
Типи після зародкового розвитку.
Лабораторне дослідження: Визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб).
прочитати
Поведінка тварин у природі та методи її вивчення. § 43 прочитати
Вроджена і набута поведінка. § 44 прочитати
Способи орієнтування тварин. Міграції тварин § 45 опрацювати
Лабораторне дослідження:
Спостереження за поведінкою тварин (вид визначається учителем).
Форми поведінки тварин. Структура поведінкового акту § 46 опрацювати
8 клас
Навчання та пам’ять. Лабораторне дослідження. «Дослідження різних видів пам’яті»
§ 50 опрацювати
Біологічні основи психофізіологічної індивідуальності людини. Дослідницький практикум. «Визначення типу вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту» § 51 опрацювати
Біоритми людини. Сон і неспання § 52 прочитати
Поняття про гомеостаз і нервову регуляцію функцій організму людини § 53 опрацювати § 54 прочитати
Гуморальна регуляція процесів життєдіяльності. Ендокринна система людини
§ 54 прочитати
Ендокринні залози організму людини. Профілактика захворювань ендокринної системи § 55 опрацювати
Імунна система. Імунітет специфічний і неспецифічний. Імунізація
§ 56 прочитати
Механізми імунних реакцій організму людини. Алергія. СНІД та його профілактика § 57 прочитати
Взаємодія регуляторних систем організму. Стрес і фактори, які його спричиняють § 58 прочитати
9 клас
Популяції живих організмів та їх основні характеристики § 40 опрацювати, вивчити терміни
Роль палеонтології, ембріології, в обґрунтуванні теорії еволюції
Створити презентацію до теми
Еволюція людини. Етапи еволюції людини § 45 опрацювати, вивчити терміни
Світоглядні та наукові погляди на походження та розвиток життя § 41 опрацювати, вивчити терміни
Предмет вивчення екології. Екологічні фактори та їхня взаємодія § 50 опрацювати, вивчити терміни
Екологічні групи організмів по відношенню до різних факторів § 51 опрацювати, вивчити терміни
Природні угруповання. Види угруповань.
Структура екосистем та їх властивості
|